Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Alsabiel. Meer weten? Ontdek meer
Tonny
19 jun 2026 om 12:17
De vis is altijd geweldig!!!! Ik neem vaak gebakken vis, nu nam ik ook haringen.....heerlijk!!! Ik raad iedereen aan om bij hun te bestellen......fantastisch!!!!!
Linda
3 jun 2026 om 12:43
heerlijk
Amparo
23 mei 2026 om 20:31
heerlijk en perfect op tijd! prijzig naar tis het waard
Jim
11 mei 2026 om 0:49
jammer dat klant niet kan zien of bestellen wat in de visschotel moet.